چالش هاو فرصت های اجرای تربیت تمام ساحتی در مدارس از دیدگاه مدیران و رهیاران تحول آموزش و پرورش استان اصفهان
کد مقاله : 1858-TS
نویسندگان
محمدرضا درستکار سیانی *1، مهدی شفیعی ورزنه2
1کارشناسی ارشد ، روانشناسی ، دانشگاه پیام نور
2دانشجو کارشناسی ارشد، تکنولوژی آموزشی، دانشگاه پیام نور
چکیده مقاله
موضوع پژوهش حاضر، چالش هاو فرصت های اجرای تربیت تمام ساحتی در مدارس از دیدگاه مدیران و رهیاران تحول آموزش و پرورش استان اصفهان می باشد. روش پژوهش حاضر پدیدار شناسی توصیفی می باشد. شرکت کنندگان پژوهش 35 نفر از مدیران مدارس الگو و مجری تربیت تمام ساحتی در استان اصفهان و و 15 نفر از رهیاران تحول آموزش و پرورش استان اصفهان می باشد. ابزار گردآوری اطلاعات پرش نامه نیمه ساختار یافته بود که در اختیار مدیران و رهیاران تحول قرار گرفت. شیوه تجزیه تحلیل اطلاعات به صورت کد گذاری در سه مرحله کد گذاری باز ، کد گذاری محوری و کد گذاری گزینشی بوده است. داده های حاصل از پرسشنامه ها در دو قسمت فرصت ها و چالش طبقه بندی شدند. 49 فرصت مطرح شده در سه قسمت برای دانش آموزان و معلمان و خانواده ها طبقه بندی شد. همچنین چالش های اجرای تربیت تمام ساحتی در از دیدگاه مدیران و رهیاران تحول آموزش و پرورش استان اصفهان بررسی شد.
کلیدواژه ها
چالش ها وفرصت ها، تربیت تمام ساحتی،رهیاران تحول آموزش وپرورش استان اصفهان
وضعیت: پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر