کد مقاله عنوان مقاله نویسندگان وضعیت
1 1614-TS (R1) آموزش تربیت بدنی به عنوان ابزاری قوی برای تعلیم و تربیت تمام ساحتی: رویکردی کارآفرینانه ناصر غلامی، شهرام عروف زاد، محمود شفیعی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
2 1876-TS آموزش مبتنی بر توانمندی‌های منش در مدارس به عنوان یک ضرورت در قرن 21: یک مطالعه مروری تحلیلی سعید یاری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
3 1603-TS (R1) آناکاوی محتوای کتاب درسی کار و فناوری پایه ششم مقطع ابتدایی از نظر میزان توجه به مشخصه های رویکرد ساحت علمی– فناوری در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش حسین حاجتی کاجی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
4 1668-TS (R1) اجرایی کردن ساحت‌های سند تحول در محیط کلاس‌های چندپایه (فرصت‌ها و چالش‌ها) سید نیما موسوی، احمد رضا حسنخانی، حامد محمدی، حسین لچینانی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
5 1813-TS ارزیابی میزان اهتمام سند تحول بنیادین در توصیف ساحت‌های تربیتی و اهداف آن در حیطه‌های هویت یونس غفاری پور، ابوذر نوروزی، حکیمه قربانی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
6 1604-TS (R1) ارزیابی میزان توجه به ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در کتاب هدیه های آسمانی پایه پنجم و ششم دوره ابتدایی حسین حاجتی کاجی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
7 1407-TS (R4) از روایت پژوهی تا تربیت تمام ساحتی بیتا زردشتی، عادل سلیمانی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
8 1416-TS (R1) استفاده از فناوری های نوین تعاملی( هوش مصنوعی) در تربیت تمام ساحتی محمدرضا نظریان، مرضیه مطیع امرالله، منصوره مطیع امرالله، رضوان کاکلی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
9 1267-TS (R2) استفاده از هوش مصنوعی به منظور دستیابی به عدالت آموزشی در تربیت تمام ساحتی مینا هادی زاده پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
10 1246-TS (R1) الگوی بسترسازی تشکل های دانش آموزی در کسب هویت دانش آموزان با تکیه بر سندتحول بنیادین علیرضا کرمی، سیدصالح اسدی، محمدرضا سلطانی ولا پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
11 1771-TS الگوی مفهومی و اجرایی مدارس تحولی مبتنی بر اهداف سند تحول (با تاکید بر تربیت تمام ساحتی) رحمت اله مرزوقی، سارا تقی زاده پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
12 1686-TS بررسی ابعاد مختلف در تربیت تمام ساحتی و مراحل رشد . محمدرضا نظریان، محجوبه پری زنگنه پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
13 1263-TS بررسی چرایی و چگونگی تاثیرخودکاوی مبتنی بر اخلاق‌حرفه‌ای معلم بر پیشبرد تربیت تمام ساحتی فهیمه اکبرزاده پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
14 1809-TS (R1) بررسی روش های نوین ارزشیابی در تربیت تمام ساحتی به ویژه با تاکید بر ارزشیابی از راه دور زهرا قاسمپور، مهرداد دهقانی فیروزآبادی، جواد یارعلی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
15 1110-TS بررسی میزان برآورده شدن اهداف مسابقات فرهنگی و هنری در تربیت چند ساحتی با تأکید بر ساحت زیبایی‌شناختی و هنری سید محمود حسینی ده میری، اکبر پناهی درچه، امین رضوانی، مریم فاطمی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
16 1786-TS (R1) بررسی میزان توجه به تربیت معلم تمام ساحتی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سید مهدی سلطانی رنانی، ابوذر نوروزی، امیرحسین کابلی بروجنی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
17 1817-TS بررسی میزان توجه به ساحت‌های شش‌گانه سند تحول بنیادین در کتاب عربی زبان قرآن (1) پایه دهم رشته ادبیات و علوم انسانی رضوان باغبانی، ناهید نصیحت پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
18 1588-TS بررسی نقش معلم در تربیت ساحت زیستی بدنی شبنم عباسی، معصومه بایزن پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
19 1286-TS (R1) بررسی نقش و جایگاه بکارگیری فناوری های نوین آموزشی در اجرایی کردن تربیت تمام ساحتی علی اکبر قاسمی، یاسر درتاج پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
20 1650-TS (R1) بسط ابعاد تربیتی در عصر فناوری: نقش‌آفرینی فضای مجازی در پرورش فراگیران زیر چتر ساحت‌های شش‌گانه تعلیم و تربیت سیدجلال حسینی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
21 1425-TS (R1) بهبود انگیزش و یادگیری درس علوم با استفاده از بازی‌وارسازی: یک مطالعه اقدام‌پژوهی مهدی شمالی احمدآبادی، عاطفه برخورداری احمدآبادی، ستاره شمالی احمدآبادی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
22 1774-TS (R1) بهره‌وری مدبرانه از فناوریهای نوین آموزشی در ارتقای کیفیت فرایند یاددهی و یادگیری مبتنی بر سند تحول بنیادین حدیثه احمدی شاپورآبادی، سپیده رجبی طالخونچه پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
23 1127-TS (R1) پارادوکس فناوری در آموزش تمام ساحتی مهشید گلستانه پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
24 1661-TS (R1) تأثیر هوش مصنوعی مدل‌های زبانی بزرگ در شخصی‌سازی آموزش و یادگیری تطبیقی با تأکید بر تعلیم و تربیت تمام ساحتی شاهین سمیع عادل پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
25 1197-TS (R2) تاثیرپذیری از شبکه های اجتماعی و تربیت تمام ساحتی زاریه حسن پور، ماریه حسن پور پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
26 1328-TS (R3) تبیین ارتباط واحدهای طرح کرامت دوره ابتدایی با ساحت‌های شش‌گانه تعلیم و تربیت محمدرضا قادری پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
27 1060-TS (R1) تبیین تربیت تمام‌ساحتی و دلالت‌های آن برای معلمان بر مبنای دیدگاه استاد طاهرزاده مهدیه کشانی، منیره عابدی درچه پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
28 1382-TS تبیین سبب شناسانۀ چالش های تدریس تمام ساحتی حمید گوروئی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
29 1423-TS تبیین ضرورت تربیت تمام ساحتی در سند تحول بنیادین: ارائه الگوی مفهومی فاطمه اسداللهی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
30 1161-TS (R2) تبیین نقش معلم فناور و هوش مصنوعی مبتنی بر ساحت های تعلیم و تربیت در نظام آموزش و پرورش مصطفی محمدی، محمدعلی شریف، محسن آرامی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
31 1561-TS تجربه‌زیسته معلمان از اجرای برنامه‌درسی تمام ساحتی فاطمه جعفری، سیروس منصوری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
32 1299-TS (R2) تجربه معلمان از نقش و جایگاه‌شان در تربیت تمام ساحتی: یک مطالعه کیفی پدیدارشناسی فاطمه مردان اربط، مریم مرندی حیدرلو، ژیلا کاردان حلوایی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
33 1812-TS تحلیل تاثیر تربیت تمام ساحتی بر افزایش شجاعت و تاب آوری دانش آموزان دوره ابتدایی زهرا مسیبی، زهرا مولایی ورزنه پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
34 1406-TS (R1) تحلیل تناسب محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه_ی ششم، با ساحت تربیت اقتصادی و حرفه‌ای در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ فاطمه ابراهیمی، زهرا افشاری راد پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
35 1420-TS تحلیل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در ساحت علمی دوره ابتدایی علیرضا کوتی، آتوسا قاسمی نژاد دهکردی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
36 1100-TS تحلیل محتوا کتب فارسی اول ابتدایی براساس ساحت های شش گانه سندتحول بنیادین فریناز فخار، تقی آقاحسینی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
37 1595-TS (R1) تحلیل محتوای ارتباطی تمرین‌های کتاب فارسی سوم دبستان براساس ساحت‌های تربیت سیاسی-اجتماعی و تربیت زیباشناختی و هنری در سند تحول بنیادین فرشته حاتمی زرنه پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
38 1218-TS (R1) تحلیل محتوای تمام ساحتی کتاب کاروفناوری پایه ششم ابتدایی با رویکرد آنتروپی شانون محمد جواد نصر اصفهانی، فاطمه نصر اصفهانی، زهرا وحیدی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
39 1665-TS (R1) تحلیل محتوای کتاب تفکر و پژوهش و کار و فناوری پایه ششم ابتدایی از نظر میزان توجه به ساحت علمی فناوری در مبحث آموزشی سواد رسانه و دیجیتال زهرا رحیمی، هادی عبدیزدان پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
40 1096-TS (R1) تحلیل محتوای کتاب ریاضی دوم ابتدایی بر پایۀ ساحت تربیت زیباشناختی و هنری در سند تحول بنیادین محمدمهدی نامی، آسیه معمار، مریم رشیدیان، سوسن ارفعی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
41 1152-TS تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه هشتم؛ ساحت علمی-فناوری سند تحول بنیادین ریحانه ساکی زاده، فیروزه علویان، فاطمه حیدری پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
42 1575-TS (R1) تحلیل محتوای کتاب فارسی چهارم ابتدایی براساس میزان توجه به ساحت های ششگانه مریم باغبان، نجمه پریشانی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
43 1662-TS تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی بر اساس مؤلفه های ساحت های شش گانه تربیت سمانه علی محمدی، فاطمه علی محمدی، مریم سادات باقری موسوی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
44 1846-TS (R1) تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه هفتم بر اساس میزان توجه به ساحت های شش گانه تربیت خدیجه خاتمی سروی، فاطمه حیدری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
45 1183-TS (R1) تحلیل محتوای کتاب های هدیه های اسمان دوره اول مقطع ابتدایی از نظر میزان توجه به هویت دینی زهره صانعی مهری، پناه رزم ازما، مهدیه فرهمند پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
46 1600-TS تحلیل محتوای کتاب هدیه های آسمانی پایه چهارم ابتدایی بر اساس ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین محمد حسین حیدری، احمد رضا حسنخانی، یونس اقدامی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
47 1327-TS تحلیل محتوای نهج البلاغه از منظر میزان توجه به ساحت تربیت اعتقادی و اخلاقی هادی احمدی، فرشته دارابی، حمید کریمی چشمه کبودی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
48 1201-TS تخمین هزینه های فناوری های قابل کاربرد تربیت بدنی در تحقق اهداف تربیت تمام ساحتی سعید خانمرادی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
49 1672-TS (R1) تربیت پذیری انسان بر اساس فرهنگ ایرانی اسلامی از دیدگاه شهید مطهری ناهید حیدری، فرهاد سهامی ابراهیمی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
50 1748-TS تربیت تمام ساحتی دانش‏آموزان با تأکید بر یادگیری و محیط‏های یادگیری آسیه یوسفی وردنجانی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
51 1679-TS تربیت تمام ساحتی در نظام آموزش و پرورش دوسوتوان منصور زنـد، مهدی مرشدی، مرضیه قنواتی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
52 1439-TS تربیت تمام ساحتی و زیست فیلسوفانه فلسفه تربیت تمام ساحتی بر اساس دیدگاه های مبتنی بر دانش ریاضی رساله جمهوری افلاطون و اسفار اربعه ملاصدرا حجت اله لعلی دستجردی، رسول برجیسیان پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
53 1859-TS تربیت تمام‌ ساحتی و شکل گیری هویت تمدنی با تاکید بر ساحت اعتقادی، عبادی و اخلاقی براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یونس غفاری پور پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
54 1666-TS تربیت تمام ساحتی و محیط های یادگیری جواد علی بلندی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
55 1111-TS (R1) تربیت تمام ساحتی و میزان اثربخشی خانواده در راستای تحقق اهداف آن فاطمه سنچولی، سیدحسن فلسفی طلب پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
56 1602-TS (R3) تربیت تمام ساحتی و نقش فناوری‌های نوین: چالش‌ها و راهکارها سمیرا استکی فرد پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
57 1772-TS (R1) تربیت معلم تمام ساحتی بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش منیره سهرابی، اقدس پارسا، ستاره موسوی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
58 1789-TS (R1) تسهیل‌گری یادگیری در تربیت تمام ساحتی سودابه بهشتی، آرزو ابدال پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
59 1863-TS تصویرسازی با هوش مصنوعی در نمادین‌سازی تربیت تمام ساحتی مریم بهاءلو، زهرا چوپانی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
60 1134-TS (R1) تعلیم و تربیت تمام ساحتی، چالش‌ها و فرصت‌ها مهشید گلستانه پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
61 1651-TS (R1) تناسب ابعاد رشد متوازن دانش آموزان با ساحت های ششگانه در کتاب های پایه های پنجم و ششم فاطمه عبدالملکی، پروانه حیدری، سالار عبدالملکی، سجاد عبدالملکی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
62 1275-TS توانمند ساختن معلمان و دانش آموزان به کمک تربیت تمام ساحتی زهرا سیستانی زوزنی، ام البنین اخلاصی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
63 1191-TS توسعه سوادخواندن باپیاده سازی برنامه های آموزشی تمام ساحتی عالیه اشرف پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
64 1024-TS جایگاه تربیت بدنی در تربیت متعالیه و نقش عملی تربیت متعالیه درتربیت زیستی و بدنی رسول برجیسیان پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
65 1338-TS جایگاه ساحت علمی فناورانه در بین معلمان دوره ی ابتدایی هانیه ذاکری، نسرین ذاکری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
66 1470-TS (R1) جایگاه محیط آموزشی خوب و مترقی بر اساس ساحت های شش گانه تعلیم و تربیت مرتضی محمدزاده، عفت نصرآبادی، حلیمه محمدولی نژاد، زینب نوری مقدم، راحله بارانی، آغول بی بی حنفی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
67 1118-TS (R1) جایگاه و نقش محیط یادگیری در دستیابی به تربیت تمام ساحتی ابراهیم خطیبی، مهدی محمودی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
68 1598-TS جایگاه و نقش معلمان دوره ابتدایی در تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان مهدیه سلیمانی، پریسا طالبی، مریم سادات باقری موسوی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
69 1462-TS (R3) جایگاه و نقش معلم در تربیت تمام ساحتی. محمد کاظمی، مجتبی قاسمی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
70 1248-TS جایگاه و نقش معلم در تربیت تمام ساحتی بر مبنای سند تحول بنیادین مبینا قاسمی، سیده کوثر پورهاشمی، مریم دریایی، فاطمه اسدی، فیروزه علویان پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
71 1729-TS (R1) جایگاه و نقش نظام تربیت معلم ابتدایی در تربیت تمام ساحتی با تاکید بر رسالت دانشگاه فرهنگیان امیر حسین ایزی، علی دلقندی، محمد باغانی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
72 1858-TS چالش هاو فرصت های اجرای تربیت تمام ساحتی در مدارس از دیدگاه مدیران و رهیاران تحول آموزش و پرورش استان اصفهان محمدرضا درستکار سیانی، مهدی شفیعی ورزنه پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
73 1542-TS (R2) چالش‌ها و فرصت‌هایی که سند تحول بنیادین برای معلمان ایجاد کرده است معصومه کوچعلی، سولماز زارع نورانی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
74 1708-TS چالشهای تربیت تمام ساحتی در آموزش و پرورش امروز زهره حمزه لو پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
75 1555-TS چگونه توانستم در راستای سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش، باورهای دینی و ارزش‌های اخلاقی دانش‌آموزان آموزشگاه انبیاء (ع) شهر قم را تقویت کنم؟ معصومه عامری، نرجس معمائی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
76 1611-TS (R1) دیدگاه معلمان درباره نقش و جایگاه خود در تربیت تمام ساحتی: یک مطالعه کیفی نرگس پورطالب، فاطمه مردان اربط، ژیلا کاردان حلوایی، مریم مرندی حیدرلو پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
77 1609-TS رابطه و تناسب محتوای کتاب درسی هدیه‌های آسمانی پایه‌ی ششم ابتدایی با تربیت تمام‌ساحتی زینب شهبازی، سیدمحمّد قلمکاریان پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
78 1130-TS (R1) رابطه وتناسب محتوای کتب درسی باتربیت تمام ساحتی. آرین چمن پیرا پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
79 1512-TS (R1) رابطه و تناسب محتوای کتب درسی با تربییت تمام ساحتی امیرحسین بزرگیان، زهرا زیبائی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
80 1816-TS (R1) رابطه و تناسب محتوای کتب درسی تاریخ با تربیت تمام ساحتی (مطالعه موردی کتاب تاریخ ایران و جهان(1)) آمنه شاهمرادی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
81 1899-TS راهبردهای یاددهی در تربیت تمام ساحتی در ایران محسن یونسی بیدگلی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
82 1582-TS (R1) راهبردهای یاددهی _ یادگیری در تربیت تمام ساحتی . تقی آقاحسینی، لیلا مرادی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
83 1562-TS (R2) راه های گسترش آموزش حقوق شهروندی مبتنی بر مهارت های زندگی و رویکرد تمام ساحتی برای مقطع ابتدایی احمدعلی ناجی، صدیقه مؤمنی فر پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
84 1594-TS روش های مطلوب تربیت اخلاقی مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از دیدگاه علامه طباطبایی(ره) سید مهدی سلطانی رنانی، مهدیه کشانی، مصطفی آتشکار پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
85 1855-TS شایستگی‌های معلمان از منظر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش راضیه حسنی سجزه ئی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
86 1210-TS شناسایی جایگاه و نقش معلم در تربیت تمام ساحتی در آموزش دانش آموزان دوره متوسطه دوم افخم امینی هرندی، زهرا فرهمند پور، محمود یقینی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
87 1631-TS (R1) ضرورت توجه متولیان تربیت به مراحل رشد جهت تربیت تمام ساحتی(با تاکید بر اواسط کودکی) زهرا شعبانی، ریحانه عطائی، مهرانه عابدی، مریم سادات باقری موسوی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
88 1476-TS (R2) طراحی و تولید نرم افزار آموزش ریاضی و بررسی تاثیر آن بر پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان دختر پایه اول ابتدایی شهر اصفهان حسن خطیبی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
89 1896-TS عنوان: فرصت ها و چالش های تربیت تمام ساحتی در مدارس زهرا نظرعلیان، سمیه کریمی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
90 1399-TS (R1) فرصت‌ها و چالش‌ها، راه‌کارها و نقش خانواده در تحقق اهداف تربیت تمام ساحتی طیبه ساجدی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
91 1617-TS فواید تغییر روش تدریس سنتی به هوشمند با اتکا بر تربیت تمام ساحتی ریحانه طالبی، حسین شکوهی فرد، فرزانه کامران نژاد پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
92 1187-TS (R2) کاربردهای تربیت تمام ساحتی در تحول آفرینی به روی وقایع کلاس درس فاطمه خدامرادی، مهدی محمودی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
93 1192-TS کیفی پژوهی روایت های تأثیر گذار معلمی نیکو سلیمی، عادل سلیمانی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
94 1182-TS گردش علمی در جغرافیا، بستر شکل‌گیری تربیت تمام ساحتی رسول شریفی نجف آبادی، محمد رضا یوسفی روشن، یاسر عروجی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
95 1090-TS لزوم تربیت اجتماعی دانش آموزان در جهت تحقق اهداف تربیت چند ساحتی معصومه عامری، راحله کوسه لر پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
96 1400-TS (R1) مطالعه تطبیقی ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین و ارکان یادگیری یونسکو اشرف میرحیدری، زهرا وحیدی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
97 1283-TS (R1) معلّمِ انقلاب‌گر، مجری ساحت‌های ششگانه در کلاس فاطمه مرتضی پور پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
98 1689-TS (R1) مقایسه میزان توجه به ساحت‌های شش‌گانه تربیت در کتاب‌های مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی قبل و بعد از اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش لیلا سماعی، راضیه محمدی، ندا فتاحی، مریم گنجی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
99 1889-TS موضوع: بررسی میزان موفقیت و تاثیر سند تحول بنیادین در مدارس فاطمه علینقیان، لیلا اسلامی مشکنانی، ملینا شفیعی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
100 1621-TS (R1) مولفه های سواد هوش مصنوعی در آموزش معلمان سید امیر قاسم تبار، سید عبدالله قاسم تبار پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
101 1866-TS (R2) میزان اطلاع و آگاهی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان اصفهان از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و ساحت‌های شش‌گانه آن جواد یارعلی، محمدحسین سلیمی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
102 1907-TS میزان تحقق وهمبستگی ساحت های تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش شهر اصفهان از دیدگاه معلمان ابتدایی مجید نقیه، محمدحسین سلیمی، فاطمه داودی جونقانی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
103 1067-TS (R1) نقد و بررسی ساحت تربیت اعتقادی، عبادی و اخلاقی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از منظر قرآن کریم ساجده حسینی، مهدی رضازاده قزاآن، محمد سجاد رضازاده قزاآن پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
104 1082-TS نقش آفرینی معلمان در تحقق ساحت های شش گانه سندتحول بنیادین آموزش و پرورش علیرضا کرمی، سیدصالح اسدی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
105 1710-TS نقش پرداختن به فعالیت های بدنی بر بهزیستی روانی و سلامت اجتماعی دانش آموزان شهر تهران با نقش میانجی دلبستگی به مدرسه و استفاده از رسانه های اجتماعی کامران عیدی پور پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
106 1677-TS (R1) نقش تجارب دوران تحصیلی دانشجومعلم در تربیت معلم تمام ساحتی مینا عزیزی، عادل سلیمانی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
107 1135-TS (R1) نقش تربیت تمام ساحتی با تأکید بر ساحت اقتصادی و حرفه‌ای در دستیابی به اهداف آموزش‌وپرورش افراد دارای ناتوانی ذهنی: یک مطالعه مروری حمیدرضا شریفی جندانی، خدابخش حیدری، زیبا عابدی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
108 1592-TS (R1) نقش خانواده درآموزش و تربیت تمام ساحتی کودکان محسن لعلی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
109 1054-TS نقش خانواده در تحقق اهداف تربیت تمام ساحتی نرگس پورطالب، فاطمه مردان اربط پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
110 1608-TS نقش خانواده در تحقق اهداف تربیت تمام ساحتی آموزش و پرورش سارا پورقربان، مهشید گلستانه پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
111 1293-TS (R2) نقش خانواده در تربیت دینی و اشاعه فرهنگ نماز در خانه بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش متین زمانی، خدابخش حیدری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
112 1076-TS (R1) نقش سواد دیجیتال در پیش‌بینی عملکرد شغلی معلمان ابتدایی سعیده پارسائیان، حمیده پارسائیان پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
113 1842-TS نقش فعالیت‌های یادگیری مبتنی بر محتوای کتب درسی در پرورش ساحت‌های تربیت تمام ساحتی زهرا آصفی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
114 1825-TS (R1) نقش معلم تربیت بدنی مقطع ابتدایی در تربیت ساحت زیستی و بدنی سمیرا اخلاقی، محدثه پیرزاده، نرگس برزگر، رویا پردل، محدثه خسروی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
115 1165-TS (R1) نقش معلم در افزایش بعد اعتقادی-اخلاقی دانش‌آموزان در درس زیست‌شناسی نرگس شجاعی، فیروزه علویان پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
116 1800-TS نقش معلم در زمینه سازی برای شکل گیری هویت متربی: تدریس برای تفکر فهیمه گندمی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
117 1763-TS نقش هوش مصنوعی و کاربرد آن در اجرایی کردن تربیت تمام ساحتی صادق یوسفی، ریحانه زرگر پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
118 1610-TS (R2) واکاوی مصادیق ساحت های شش گانه ی تربیتی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در قرآن و عهدین مسعود طالبی مقدم، سمانه ملا نوروزی، ملیحه صالح زاده پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
119 1003-TS واکاوی مفهوم فرهیختگی و دلالت‌های خاص آن بر تربیت چند ساحتی سند تحول بنیادین اکبر پناهی درچه، مصطفی زبان دان پذیرفته شده برای ارائه شفاهی