1 |
1614-TS (R1) |
آموزش تربیت بدنی به عنوان ابزاری قوی برای تعلیم و تربیت تمام ساحتی: رویکردی کارآفرینانه |
ناصر غلامی، شهرام عروف زاد، محمود شفیعی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
2 |
1876-TS |
آموزش مبتنی بر توانمندیهای منش در مدارس به عنوان یک ضرورت در قرن 21: یک مطالعه مروری تحلیلی |
سعید یاری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
3 |
1603-TS (R1) |
آناکاوی محتوای کتاب درسی کار و فناوری پایه ششم مقطع ابتدایی از نظر میزان توجه به مشخصه های رویکرد ساحت علمی– فناوری در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش |
حسین حاجتی کاجی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
4 |
1668-TS (R1) |
اجرایی کردن ساحتهای سند تحول در محیط کلاسهای چندپایه (فرصتها و چالشها) |
سید نیما موسوی، احمد رضا حسنخانی، حامد محمدی، حسین لچینانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
5 |
1813-TS |
ارزیابی میزان اهتمام سند تحول بنیادین در توصیف ساحتهای تربیتی و اهداف آن در حیطههای هویت |
یونس غفاری پور، ابوذر نوروزی، حکیمه قربانی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
6 |
1604-TS (R1) |
ارزیابی میزان توجه به ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در کتاب هدیه های آسمانی پایه پنجم و ششم دوره ابتدایی |
حسین حاجتی کاجی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
7 |
1407-TS (R4) |
از روایت پژوهی تا تربیت تمام ساحتی |
بیتا زردشتی، عادل سلیمانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
8 |
1416-TS (R1) |
استفاده از فناوری های نوین تعاملی( هوش مصنوعی) در تربیت تمام ساحتی |
محمدرضا نظریان، مرضیه مطیع امرالله، منصوره مطیع امرالله، رضوان کاکلی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
9 |
1267-TS (R2) |
استفاده از هوش مصنوعی به منظور دستیابی به عدالت آموزشی در تربیت تمام ساحتی |
مینا هادی زاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
10 |
1246-TS (R1) |
الگوی بسترسازی تشکل های دانش آموزی در کسب هویت دانش آموزان با تکیه بر سندتحول بنیادین |
علیرضا کرمی، سیدصالح اسدی، محمدرضا سلطانی ولا |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
11 |
1771-TS |
الگوی مفهومی و اجرایی مدارس تحولی مبتنی بر اهداف سند تحول (با تاکید بر تربیت تمام ساحتی) |
رحمت اله مرزوقی، سارا تقی زاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
12 |
1686-TS |
بررسی ابعاد مختلف در تربیت تمام ساحتی و مراحل رشد . |
محمدرضا نظریان، محجوبه پری زنگنه |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
13 |
1263-TS |
بررسی چرایی و چگونگی تاثیرخودکاوی مبتنی بر اخلاقحرفهای معلم بر پیشبرد تربیت تمام ساحتی |
فهیمه اکبرزاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
14 |
1809-TS (R1) |
بررسی روش های نوین ارزشیابی در تربیت تمام ساحتی به ویژه با تاکید بر ارزشیابی از راه دور |
زهرا قاسمپور، مهرداد دهقانی فیروزآبادی، جواد یارعلی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
15 |
1110-TS |
بررسی میزان برآورده شدن اهداف مسابقات فرهنگی و هنری در تربیت چند ساحتی با تأکید بر ساحت زیباییشناختی و هنری |
سید محمود حسینی ده میری، اکبر پناهی درچه، امین رضوانی، مریم فاطمی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
16 |
1786-TS (R1) |
بررسی میزان توجه به تربیت معلم تمام ساحتی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش |
سید مهدی سلطانی رنانی، ابوذر نوروزی، امیرحسین کابلی بروجنی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
17 |
1817-TS |
بررسی میزان توجه به ساحتهای ششگانه سند تحول بنیادین در کتاب عربی زبان قرآن (1) پایه دهم رشته ادبیات و علوم انسانی |
رضوان باغبانی، ناهید نصیحت |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
18 |
1588-TS |
بررسی نقش معلم در تربیت ساحت زیستی بدنی |
شبنم عباسی، معصومه بایزن |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
19 |
1286-TS (R1) |
بررسی نقش و جایگاه بکارگیری فناوری های نوین آموزشی در اجرایی کردن تربیت تمام ساحتی |
علی اکبر قاسمی، یاسر درتاج |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
20 |
1650-TS (R1) |
بسط ابعاد تربیتی در عصر فناوری: نقشآفرینی فضای مجازی در پرورش فراگیران زیر چتر ساحتهای ششگانه تعلیم و تربیت |
سیدجلال حسینی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
21 |
1425-TS (R1) |
بهبود انگیزش و یادگیری درس علوم با استفاده از بازیوارسازی: یک مطالعه اقدامپژوهی |
مهدی شمالی احمدآبادی، عاطفه برخورداری احمدآبادی، ستاره شمالی احمدآبادی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
22 |
1774-TS (R1) |
بهرهوری مدبرانه از فناوریهای نوین آموزشی در ارتقای کیفیت فرایند یاددهی و یادگیری مبتنی بر سند تحول بنیادین |
حدیثه احمدی شاپورآبادی، سپیده رجبی طالخونچه |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
23 |
1127-TS (R1) |
پارادوکس فناوری در آموزش تمام ساحتی |
مهشید گلستانه |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
24 |
1661-TS (R1) |
تأثیر هوش مصنوعی مدلهای زبانی بزرگ در شخصیسازی آموزش و یادگیری تطبیقی با تأکید بر تعلیم و تربیت تمام ساحتی |
شاهین سمیع عادل |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
25 |
1197-TS (R2) |
تاثیرپذیری از شبکه های اجتماعی و تربیت تمام ساحتی |
زاریه حسن پور، ماریه حسن پور |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
26 |
1328-TS (R3) |
تبیین ارتباط واحدهای طرح کرامت دوره ابتدایی با ساحتهای ششگانه تعلیم و تربیت |
محمدرضا قادری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
27 |
1060-TS (R1) |
تبیین تربیت تمامساحتی و دلالتهای آن برای معلمان بر مبنای دیدگاه استاد طاهرزاده |
مهدیه کشانی، منیره عابدی درچه |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
28 |
1382-TS |
تبیین سبب شناسانۀ چالش های تدریس تمام ساحتی |
حمید گوروئی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
29 |
1423-TS |
تبیین ضرورت تربیت تمام ساحتی در سند تحول بنیادین: ارائه الگوی مفهومی |
فاطمه اسداللهی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
30 |
1161-TS (R2) |
تبیین نقش معلم فناور و هوش مصنوعی مبتنی بر ساحت های تعلیم و تربیت در نظام آموزش و پرورش |
مصطفی محمدی، محمدعلی شریف، محسن آرامی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
31 |
1561-TS |
تجربهزیسته معلمان از اجرای برنامهدرسی تمام ساحتی |
فاطمه جعفری، سیروس منصوری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
32 |
1299-TS (R2) |
تجربه معلمان از نقش و جایگاهشان در تربیت تمام ساحتی: یک مطالعه کیفی پدیدارشناسی |
فاطمه مردان اربط، مریم مرندی حیدرلو، ژیلا کاردان حلوایی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
33 |
1812-TS |
تحلیل تاثیر تربیت تمام ساحتی بر افزایش شجاعت و تاب آوری دانش آموزان دوره ابتدایی |
زهرا مسیبی، زهرا مولایی ورزنه |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
34 |
1406-TS (R1) |
تحلیل تناسب محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه_ی ششم، با ساحت تربیت اقتصادی و حرفهای در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ |
فاطمه ابراهیمی، زهرا افشاری راد |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
35 |
1420-TS |
تحلیل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در ساحت علمی دوره ابتدایی |
علیرضا کوتی، آتوسا قاسمی نژاد دهکردی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
36 |
1100-TS |
تحلیل محتوا کتب فارسی اول ابتدایی براساس ساحت های شش گانه سندتحول بنیادین |
فریناز فخار، تقی آقاحسینی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
37 |
1595-TS (R1) |
تحلیل محتوای ارتباطی تمرینهای کتاب فارسی سوم دبستان براساس ساحتهای تربیت سیاسی-اجتماعی و تربیت زیباشناختی و هنری در سند تحول بنیادین |
فرشته حاتمی زرنه |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
38 |
1218-TS (R1) |
تحلیل محتوای تمام ساحتی کتاب کاروفناوری پایه ششم ابتدایی با رویکرد آنتروپی شانون |
محمد جواد نصر اصفهانی، فاطمه نصر اصفهانی، زهرا وحیدی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
39 |
1665-TS (R1) |
تحلیل محتوای کتاب تفکر و پژوهش و کار و فناوری پایه ششم ابتدایی از نظر میزان توجه به ساحت علمی فناوری در مبحث آموزشی سواد رسانه و دیجیتال |
زهرا رحیمی، هادی عبدیزدان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
40 |
1096-TS (R1) |
تحلیل محتوای کتاب ریاضی دوم ابتدایی بر پایۀ ساحت تربیت زیباشناختی و هنری در سند تحول بنیادین |
محمدمهدی نامی، آسیه معمار، مریم رشیدیان، سوسن ارفعی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
41 |
1152-TS |
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه هشتم؛ ساحت علمی-فناوری سند تحول بنیادین |
ریحانه ساکی زاده، فیروزه علویان، فاطمه حیدری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
42 |
1575-TS (R1) |
تحلیل محتوای کتاب فارسی چهارم ابتدایی براساس میزان توجه به ساحت های ششگانه |
مریم باغبان، نجمه پریشانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
43 |
1662-TS |
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی بر اساس مؤلفه های ساحت های شش گانه تربیت |
سمانه علی محمدی، فاطمه علی محمدی، مریم سادات باقری موسوی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
44 |
1846-TS (R1) |
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه هفتم بر اساس میزان توجه به ساحت های شش گانه تربیت |
خدیجه خاتمی سروی، فاطمه حیدری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
45 |
1183-TS (R1) |
تحلیل محتوای کتاب های هدیه های اسمان دوره اول مقطع ابتدایی از نظر میزان توجه به هویت دینی |
زهره صانعی مهری، پناه رزم ازما، مهدیه فرهمند |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
46 |
1600-TS |
تحلیل محتوای کتاب هدیه های آسمانی پایه چهارم ابتدایی بر اساس ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین |
محمد حسین حیدری، احمد رضا حسنخانی، یونس اقدامی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
47 |
1327-TS |
تحلیل محتوای نهج البلاغه از منظر میزان توجه به ساحت تربیت اعتقادی و اخلاقی |
هادی احمدی، فرشته دارابی، حمید کریمی چشمه کبودی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
48 |
1201-TS |
تخمین هزینه های فناوری های قابل کاربرد تربیت بدنی در تحقق اهداف تربیت تمام ساحتی |
سعید خانمرادی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
49 |
1672-TS (R1) |
تربیت پذیری انسان بر اساس فرهنگ ایرانی اسلامی از دیدگاه شهید مطهری |
ناهید حیدری، فرهاد سهامی ابراهیمی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
50 |
1748-TS |
تربیت تمام ساحتی دانشآموزان با تأکید بر یادگیری و محیطهای یادگیری |
آسیه یوسفی وردنجانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
51 |
1679-TS |
تربیت تمام ساحتی در نظام آموزش و پرورش دوسوتوان |
منصور زنـد، مهدی مرشدی، مرضیه قنواتی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
52 |
1439-TS |
تربیت تمام ساحتی و زیست فیلسوفانه فلسفه تربیت تمام ساحتی بر اساس دیدگاه های مبتنی بر دانش ریاضی رساله جمهوری افلاطون و اسفار اربعه ملاصدرا |
حجت اله لعلی دستجردی، رسول برجیسیان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
53 |
1859-TS |
تربیت تمام ساحتی و شکل گیری هویت تمدنی با تاکید بر ساحت اعتقادی، عبادی و اخلاقی براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش |
یونس غفاری پور |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
54 |
1666-TS |
تربیت تمام ساحتی و محیط های یادگیری |
جواد علی بلندی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
55 |
1111-TS (R1) |
تربیت تمام ساحتی و میزان اثربخشی خانواده در راستای تحقق اهداف آن |
فاطمه سنچولی، سیدحسن فلسفی طلب |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
56 |
1602-TS (R3) |
تربیت تمام ساحتی و نقش فناوریهای نوین: چالشها و راهکارها |
سمیرا استکی فرد |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
57 |
1772-TS (R1) |
تربیت معلم تمام ساحتی بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش |
منیره سهرابی، اقدس پارسا، ستاره موسوی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
58 |
1789-TS (R1) |
تسهیلگری یادگیری در تربیت تمام ساحتی |
سودابه بهشتی، آرزو ابدال |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
59 |
1863-TS |
تصویرسازی با هوش مصنوعی در نمادینسازی تربیت تمام ساحتی |
مریم بهاءلو، زهرا چوپانی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
60 |
1134-TS (R1) |
تعلیم و تربیت تمام ساحتی، چالشها و فرصتها |
مهشید گلستانه |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
61 |
1651-TS (R1) |
تناسب ابعاد رشد متوازن دانش آموزان با ساحت های ششگانه در کتاب های پایه های پنجم و ششم |
فاطمه عبدالملکی، پروانه حیدری، سالار عبدالملکی، سجاد عبدالملکی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
62 |
1275-TS |
توانمند ساختن معلمان و دانش آموزان به کمک تربیت تمام ساحتی |
زهرا سیستانی زوزنی، ام البنین اخلاصی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
63 |
1191-TS |
توسعه سوادخواندن باپیاده سازی برنامه های آموزشی تمام ساحتی |
عالیه اشرف |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
64 |
1024-TS |
جایگاه تربیت بدنی در تربیت متعالیه و نقش عملی تربیت متعالیه درتربیت زیستی و بدنی |
رسول برجیسیان |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
65 |
1338-TS |
جایگاه ساحت علمی فناورانه در بین معلمان دوره ی ابتدایی |
هانیه ذاکری، نسرین ذاکری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
66 |
1470-TS (R1) |
جایگاه محیط آموزشی خوب و مترقی بر اساس ساحت های شش گانه تعلیم و تربیت |
مرتضی محمدزاده، عفت نصرآبادی، حلیمه محمدولی نژاد، زینب نوری مقدم، راحله بارانی، آغول بی بی حنفی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
67 |
1118-TS (R1) |
جایگاه و نقش محیط یادگیری در دستیابی به تربیت تمام ساحتی |
ابراهیم خطیبی، مهدی محمودی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
68 |
1598-TS |
جایگاه و نقش معلمان دوره ابتدایی در تربیت تمام ساحتی دانشآموزان |
مهدیه سلیمانی، پریسا طالبی، مریم سادات باقری موسوی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
69 |
1462-TS (R3) |
جایگاه و نقش معلم در تربیت تمام ساحتی. |
محمد کاظمی، مجتبی قاسمی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
70 |
1248-TS |
جایگاه و نقش معلم در تربیت تمام ساحتی بر مبنای سند تحول بنیادین |
مبینا قاسمی، سیده کوثر پورهاشمی، مریم دریایی، فاطمه اسدی، فیروزه علویان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
71 |
1729-TS (R1) |
جایگاه و نقش نظام تربیت معلم ابتدایی در تربیت تمام ساحتی با تاکید بر رسالت دانشگاه فرهنگیان |
امیر حسین ایزی، علی دلقندی، محمد باغانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
72 |
1858-TS |
چالش هاو فرصت های اجرای تربیت تمام ساحتی در مدارس از دیدگاه مدیران و رهیاران تحول آموزش و پرورش استان اصفهان |
محمدرضا درستکار سیانی، مهدی شفیعی ورزنه |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
73 |
1542-TS (R2) |
چالشها و فرصتهایی که سند تحول بنیادین برای معلمان ایجاد کرده است |
معصومه کوچعلی، سولماز زارع نورانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
74 |
1708-TS |
چالشهای تربیت تمام ساحتی در آموزش و پرورش امروز |
زهره حمزه لو |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
75 |
1555-TS |
چگونه توانستم در راستای سند تحول بنیادین آموزشوپرورش، باورهای دینی و ارزشهای اخلاقی دانشآموزان آموزشگاه انبیاء (ع) شهر قم را تقویت کنم؟ |
معصومه عامری، نرجس معمائی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
76 |
1611-TS (R1) |
دیدگاه معلمان درباره نقش و جایگاه خود در تربیت تمام ساحتی: یک مطالعه کیفی |
نرگس پورطالب، فاطمه مردان اربط، ژیلا کاردان حلوایی، مریم مرندی حیدرلو |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
77 |
1609-TS |
رابطه و تناسب محتوای کتاب درسی هدیههای آسمانی پایهی ششم ابتدایی با تربیت تمامساحتی |
زینب شهبازی، سیدمحمّد قلمکاریان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
78 |
1130-TS (R1) |
رابطه وتناسب محتوای کتب درسی باتربیت تمام ساحتی. |
آرین چمن پیرا |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
79 |
1512-TS (R1) |
رابطه و تناسب محتوای کتب درسی با تربییت تمام ساحتی |
امیرحسین بزرگیان، زهرا زیبائی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
80 |
1816-TS (R1) |
رابطه و تناسب محتوای کتب درسی تاریخ با تربیت تمام ساحتی (مطالعه موردی کتاب تاریخ ایران و جهان(1)) |
آمنه شاهمرادی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
81 |
1899-TS |
راهبردهای یاددهی در تربیت تمام ساحتی در ایران |
محسن یونسی بیدگلی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
82 |
1582-TS (R1) |
راهبردهای یاددهی _ یادگیری در تربیت تمام ساحتی . |
تقی آقاحسینی، لیلا مرادی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
83 |
1562-TS (R2) |
راه های گسترش آموزش حقوق شهروندی مبتنی بر مهارت های زندگی و رویکرد تمام ساحتی برای مقطع ابتدایی |
احمدعلی ناجی، صدیقه مؤمنی فر |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
84 |
1594-TS |
روش های مطلوب تربیت اخلاقی مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از دیدگاه علامه طباطبایی(ره) |
سید مهدی سلطانی رنانی، مهدیه کشانی، مصطفی آتشکار |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
85 |
1855-TS |
شایستگیهای معلمان از منظر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش |
راضیه حسنی سجزه ئی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
86 |
1210-TS |
شناسایی جایگاه و نقش معلم در تربیت تمام ساحتی در آموزش دانش آموزان دوره متوسطه دوم |
افخم امینی هرندی، زهرا فرهمند پور، محمود یقینی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
87 |
1631-TS (R1) |
ضرورت توجه متولیان تربیت به مراحل رشد جهت تربیت تمام ساحتی(با تاکید بر اواسط کودکی) |
زهرا شعبانی، ریحانه عطائی، مهرانه عابدی، مریم سادات باقری موسوی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
88 |
1476-TS (R2) |
طراحی و تولید نرم افزار آموزش ریاضی و بررسی تاثیر آن بر پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان دختر پایه اول ابتدایی شهر اصفهان |
حسن خطیبی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
89 |
1896-TS |
عنوان: فرصت ها و چالش های تربیت تمام ساحتی در مدارس |
زهرا نظرعلیان، سمیه کریمی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
90 |
1399-TS (R1) |
فرصتها و چالشها، راهکارها و نقش خانواده در تحقق اهداف تربیت تمام ساحتی |
طیبه ساجدی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
91 |
1617-TS |
فواید تغییر روش تدریس سنتی به هوشمند با اتکا بر تربیت تمام ساحتی |
ریحانه طالبی، حسین شکوهی فرد، فرزانه کامران نژاد |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
92 |
1187-TS (R2) |
کاربردهای تربیت تمام ساحتی در تحول آفرینی به روی وقایع کلاس درس |
فاطمه خدامرادی، مهدی محمودی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
93 |
1192-TS |
کیفی پژوهی روایت های تأثیر گذار معلمی |
نیکو سلیمی، عادل سلیمانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
94 |
1182-TS |
گردش علمی در جغرافیا، بستر شکلگیری تربیت تمام ساحتی |
رسول شریفی نجف آبادی، محمد رضا یوسفی روشن، یاسر عروجی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
95 |
1090-TS |
لزوم تربیت اجتماعی دانش آموزان در جهت تحقق اهداف تربیت چند ساحتی |
معصومه عامری، راحله کوسه لر |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
96 |
1400-TS (R1) |
مطالعه تطبیقی ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین و ارکان یادگیری یونسکو |
اشرف میرحیدری، زهرا وحیدی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
97 |
1283-TS (R1) |
معلّمِ انقلابگر، مجری ساحتهای ششگانه در کلاس |
فاطمه مرتضی پور |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
98 |
1689-TS (R1) |
مقایسه میزان توجه به ساحتهای ششگانه تربیت در کتابهای مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی قبل و بعد از اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش |
لیلا سماعی، راضیه محمدی، ندا فتاحی، مریم گنجی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
99 |
1889-TS |
موضوع: بررسی میزان موفقیت و تاثیر سند تحول بنیادین در مدارس |
فاطمه علینقیان، لیلا اسلامی مشکنانی، ملینا شفیعی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
100 |
1621-TS (R1) |
مولفه های سواد هوش مصنوعی در آموزش معلمان |
سید امیر قاسم تبار، سید عبدالله قاسم تبار |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
101 |
1866-TS (R2) |
میزان اطلاع و آگاهی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان اصفهان از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و ساحتهای ششگانه آن |
جواد یارعلی، محمدحسین سلیمی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
102 |
1907-TS |
میزان تحقق وهمبستگی ساحت های تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش شهر اصفهان از دیدگاه معلمان ابتدایی |
مجید نقیه، محمدحسین سلیمی، فاطمه داودی جونقانی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
103 |
1067-TS (R1) |
نقد و بررسی ساحت تربیت اعتقادی، عبادی و اخلاقی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از منظر قرآن کریم |
ساجده حسینی، مهدی رضازاده قزاآن، محمد سجاد رضازاده قزاآن |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
104 |
1082-TS |
نقش آفرینی معلمان در تحقق ساحت های شش گانه سندتحول بنیادین آموزش و پرورش |
علیرضا کرمی، سیدصالح اسدی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
105 |
1710-TS |
نقش پرداختن به فعالیت های بدنی بر بهزیستی روانی و سلامت اجتماعی دانش آموزان شهر تهران با نقش میانجی دلبستگی به مدرسه و استفاده از رسانه های اجتماعی |
کامران عیدی پور |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
106 |
1677-TS (R1) |
نقش تجارب دوران تحصیلی دانشجومعلم در تربیت معلم تمام ساحتی |
مینا عزیزی، عادل سلیمانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
107 |
1135-TS (R1) |
نقش تربیت تمام ساحتی با تأکید بر ساحت اقتصادی و حرفهای در دستیابی به اهداف آموزشوپرورش افراد دارای ناتوانی ذهنی: یک مطالعه مروری |
حمیدرضا شریفی جندانی، خدابخش حیدری، زیبا عابدی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
108 |
1592-TS (R1) |
نقش خانواده درآموزش و تربیت تمام ساحتی کودکان |
محسن لعلی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
109 |
1054-TS |
نقش خانواده در تحقق اهداف تربیت تمام ساحتی |
نرگس پورطالب، فاطمه مردان اربط |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
110 |
1608-TS |
نقش خانواده در تحقق اهداف تربیت تمام ساحتی آموزش و پرورش |
سارا پورقربان، مهشید گلستانه |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
111 |
1293-TS (R2) |
نقش خانواده در تربیت دینی و اشاعه فرهنگ نماز در خانه بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش |
متین زمانی، خدابخش حیدری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
112 |
1076-TS (R1) |
نقش سواد دیجیتال در پیشبینی عملکرد شغلی معلمان ابتدایی |
سعیده پارسائیان، حمیده پارسائیان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
113 |
1842-TS |
نقش فعالیتهای یادگیری مبتنی بر محتوای کتب درسی در پرورش ساحتهای تربیت تمام ساحتی |
زهرا آصفی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
114 |
1825-TS (R1) |
نقش معلم تربیت بدنی مقطع ابتدایی در تربیت ساحت زیستی و بدنی |
سمیرا اخلاقی، محدثه پیرزاده، نرگس برزگر، رویا پردل، محدثه خسروی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
115 |
1165-TS (R1) |
نقش معلم در افزایش بعد اعتقادی-اخلاقی دانشآموزان در درس زیستشناسی |
نرگس شجاعی، فیروزه علویان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
116 |
1800-TS |
نقش معلم در زمینه سازی برای شکل گیری هویت متربی: تدریس برای تفکر |
فهیمه گندمی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
117 |
1763-TS |
نقش هوش مصنوعی و کاربرد آن در اجرایی کردن تربیت تمام ساحتی |
صادق یوسفی، ریحانه زرگر |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
118 |
1610-TS (R2) |
واکاوی مصادیق ساحت های شش گانه ی تربیتی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در قرآن و عهدین |
مسعود طالبی مقدم، سمانه ملا نوروزی، ملیحه صالح زاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
119 |
1003-TS |
واکاوی مفهوم فرهیختگی و دلالتهای خاص آن بر تربیت چند ساحتی سند تحول بنیادین |
اکبر پناهی درچه، مصطفی زبان دان |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |